Roll-up 80 cm

Design og montering av roll-up for Verdant. Det enkle er ofte det beste.
Stilrent og lekkert.
Klikk her for å komme til vår roll-up.

color-me-roll-up

Skrevet i Portfolie | Merket med , | Kommentarer er skrudd av for Roll-up 80 cm

Gatebukk med konturskjært logo

Svart populær gatebukk med buet logotopp. Logo i farger er konturskjært for et orginalt utrykk. Montert for Asian Street Food.
Klikk her for å komme til vår populære gatebukk.

gatebukk-logo-frasiden-ny     logo-asianstreetfood-ny1

Skrevet i Portfolie | Merket med , | Kommentarer er skrudd av for Gatebukk med konturskjært logo

Meglerbukk med unikt design

Visningsskilt lakkert i metallic gull ren 302, med konturskjært folie i hvit og sort.
Designet av Anti Inc Bergen AS på vegne av deres kunde.
Spennende og gøyt at noen tør å gå nye veier!
Klikk her for å se meglerbukk.

meglerbukk01      meglerbukk02

Skrevet i Portfolie | Merket med , , , | Kommentarer er skrudd av for Meglerbukk med unikt design

Hva er grunnen til at verdens beste kjøpmenn bruker ledlys-reklame?

People buying fast-food from McDonald's Restaurant

Som kunde kan vi diskutere om de selger gode burgere, men som forretningskonsept kan vi ikke bli annet enn imponert. Mcdonald´s selger 75 burgere i i sekundet, de omsetter for 24 billioner dollar, firmaet har over en million ansatte bare i USA, og logoen er mer kjent enn det hellige kors.

Burgerkjeden vet hva som fungerer, og de tester og måler for å forbedre marginene. Det vi ser i alle utsalgene er led-lys. Over disken har de plassert lys-skilt på rekke og rad. Her fokuserer de på å selge mer av det de selger mye av. Resultatene taler for seg selv. Kort sagt er konseptet et lysende monument over effektiv forretning og kommunikasjon.

Bruker du øynene vil du se at dyktige forretningsfolk over hele verden har ledlys som en del av sin strategi. Spesielt der du trenger høy omsetning på små flater er ledlys obligatorisk. Se bare på flyplasser. Titusener av kunder ledes forbi taxfree utsalg for å nå sine mål. Underveis blir de møtt av Budweiser, Samsung og Nike. Og alle hilser fra glitrende skjermer.

This is it! Årsaken er like overbevisende som enkel. Det er superlønnsomt. Regner du på det vil du se at kostnaden er latterlig lav. For de fleste et par kroner per dag.

Skrevet i Blogginnlegg | Kommentarer er skrudd av for Hva er grunnen til at verdens beste kjøpmenn bruker ledlys-reklame?

Eksplosiv vekst i handel via mobil og nettbrett..

Poenget med nettbutikk er rasjonell drift som gir lave priser. For å få det til må vi kutte priser gjennom smarte innkjøp og systemer. Det er vårt mål å gjøre det enkelt for kunden å handle når det passer dem, hvor de enn befinner seg. Undersøkelser viser at handel via nettbrett og mobil har eksplodert, og mange melder om både 4 og 5 dobling av ordrer via mobile enheter. Her hos skilt display både tror og håper vi at våre nye nettsider fremover vil fungere prikkfritt på alle enheter, og vi vil jobbe hardt for kontinuerlig å forbedre våre websider.

Slik bidrar du som kunde til å skape lave priser på skilt og display.
Ved å handle via nettsiden oppdateres lagerbeholdning automatisk. Det sparer oss for manuelt ekstra-arbeid. Ved å betale med kort slipper vi kredittsjekk, purringer og unødig oppfølging. Det gir oss bedre likviditet. Ved å benytte mail kommuniserer vi raskt og enkelt. Du må gjerne ringe oss på tlf 942 38 000.

Rask levering / Skilt display leverer varene på døren med Bring. Raskt og sikkert!

Stort utvalg / Skilt display har stort utvalg og er blant norges største web butikker innen skilt og display.

Gode tilbud – Nettbutikker må være billig for å overleve. Det vet vi. Derfor har vi laget en nettside hvor det er enkelt å  finne priser og vilkår. Sammenlign selv!

Skrevet i Blogginnlegg | Kommentarer er skrudd av for Eksplosiv vekst i handel via mobil og nettbrett..

Jo tøffere konkurranse -destod bedre skilting

sign_china-1Rapport fra Kina
Skiltdisplay har nettopp ankommet fra inspirasjon og innkjøpstur i Kina. Turen gikk til Guangzhou via Hong Kong, og inntrykkene var voldsomme. Det mest dominerende var hvor flink kineserne er med digital skilting. Her ligger de flere diodeblink foran Norge. Dernest er de flinke å tenke stort. Det gjelder ikke bare containere, men og størrelse på skilt.

I hovedgaten, Hong Kong var det ikke uvanlig å se lysskilt på over 20 kvm. Og det var tydelig at her ble det satset penger. Nydelige bilder i King-size format over hele fasaden er gjennomgangsmelodien. Det er tydelig at de har lært en basis læresetning fra markedsteorien. Jo nærmere du er kunden, destod mer lønnsomt er det å investere!

Hos Skiltdisplay har vi satt i bestilling digitale monitorer og web-drevne informasjohttps://skiltdisplay.mailmojo.no/m/71721/digital-tavle.jpgnstavler.

Hvis du har lyst å se på muligheter og sjekke ut hvordan du kan tjene penger på digital skilting så gi oss et ord. Vi demonstrerer mer enn gjerne.
I mellomtiden frister vi med lysende tilbud og spennende nyheter. Hvis du ønsker å forhåndsbestille varer som er i bestilling, tilbyr vi deg superrabatt på toppen av supergunstige tilbud. Varene er ventet inn om ca 10 uker.

digital-tavle

Skrevet i Blogginnlegg | Merket med , | Kommentarer er skrudd av for Jo tøffere konkurranse -destod bedre skilting

Er du en yter eller en unnasluntrer?

Bli med i 10% klubben
Med et nytt år, og uante muligheter, er det viktig å sette fokus på holdninger og væremåte.Vi kjenner alle til unnasluntrerne. Mennesker som gjør seg mye umake for å bidra minst mulig. Folk som gjerne kommer 10 minutter for sent og går ti minutter for tidlig. Det er de samme som alltid handler litt privat når de likevel er ute….yes;no

Heldigviser drives verden videre av en annen type mennesker.
Mennesker som bryr seg, og er opptatt av å bidra på best mulig måte.
Sistnevnte gruppe er en inspirasjon og glede for alle som har dem i sin omgangskrets.
Det som kjennetegner disse
menneskene er at de er genuint opptatt av å få ting til å fungere.
La meg fortelle om min venn Egil;

Før andre kom på arbeid hadde Egil kaffen klar (selv drikker han ikke kaffe). Når andre har problemer – tar han seg tid til å lytte. Papiravfall som alle mener er noens ansvar (ingen vet hvem) blir uten dikkedarer fjernet av samme mann. Og når noen haster av gårde litt før tiden er det ofte Egil som holder skansen til de siste kunden er fornøyd. De fleste organisasjoner har denne type mennesker. Det er de som smører «maskineriet», og gjør at ting fungerer….

Min drøm for det nye året er at vi sammen kan skape en 10%-klubb hvor vi strekker oss litt lenger. Både for hverandre og oss selv. En verden som ser flere muligheter og færre hindre. Flere som skaper, og færre som syter. En verden hvor komplimenter sitter løst og kritikk er konstruktiv og begrunnet. En verden med mindre sarkasme og mer raushet.

Kort sagt; En verden hvor vi er villig til å gå de få ekstra skrittene som skaper den store forskjellen!

Her er 7 områder som kan være verd å sette fokus på.

– Forberedelser / Ta deg tid til skikkelig forarbeid. I dette ligger nøkkelen til å skape
de avgjørende øyeblikkene som gir de verdifulle marginene.

– Vær presis! Dette er en vane som viser at du har respekt for andre mennesker.

– Gjør det til en vane å gi «det lille ekstra».
Livet blir hyggeligere og du får det godt med deg selv

– Lytt mer og snakk mindre.

– Sett fokus på å forstå i stedet for å bli forstått.

– Være interessert i stedet for interessant.

Suksess er en reise. Beveger vi oss 10% i riktig retning kan vi sammen skape de små forskjellene som endrer det store bildet.

Vi feirer handlingsmennesker med å gi  10% TOPP rabatt på noen av våre suksess produkter. Tilbudet gjelder tom fredag 10. februar

PS! Min venn Egil ble kåret til Årets kjøpmann et år etter jeg skrev dette innlegget! Gratulerer Egil

Skrevet i Blogginnlegg | Kommentarer er skrudd av for Er du en yter eller en unnasluntrer?

Bruk verdens beste forretningsprinsipp til å skape bedre resultater!

pareto-

Da den italienske matematikeren Vilfredo Pareto i 1906 lanserte 80/20 regelen også kalt Paretos prinsipp var det få som forutså hvor viktig denne regelen ville bli for næringslivet.

Pareto observerte at 20% av innbyggerne i Italia eide 80% av verdiene. Han så og at de fleste ting i verden var skjevt fordelt. I dag er mange kjent med både navnet og prinsippet. Eksemplene er tallrike og fasinerende. Vi kan begynne på hjemmesektoren. Min kone har sikkert 50 par sko, men hun bruker kun 4, 5 av dem 80 % av tiden. I kjøleskapet har vi gjerne 10 forskjellige pålegg og vi bruker 2, 3 varianter i det daglige.
I næringslivet ser vi det samme;

– 80% av varene kommer fra 20% av leverandørene
– 20% av varene tar 80% av plassen
– 20% av ansatte skaper 80% av resultatene
– 80% av feilene skyldes 20% av årsakene

Hvordan kan du bruke 80/20 regelen til å skape bedre resultater

Mange har hørt om Paretos prinsipp, men det er sørgelig få som virkelig bruker regelen til å få sving på omsetningen og bedre bunnlinjen. Min oppfordring til deg er derfor å bruke tid til å diskutere  nøkkelfaktorer i bedriften. Det skapet spennende resultater. Lag din egen liste. Her kommer noen generelle punkter som kan være verdt å diskutere….

 Hva er tidstyvene internt som stjeler mye tid og skaper lite resultater?
– Hvilken produkter/kunder skaper trøbbel og gir lite tilbake?
– Hva er suksessfaktorene, og hvordan kan vi duplisere dem?

I management litteratur er Paretos prinsipp ofte omtalt som «manage the things that really matters» Tar du utfordringen? Gevinsten er formidabbel!

Vi feirer 80/20 regelen med å gnistrende gode tilbud på våre suksess produkter. Tilbudet gjelder ut uke 46!

Skrevet i Blogginnlegg | Kommentarer er skrudd av for Bruk verdens beste forretningsprinsipp til å skape bedre resultater!

Verdens Beste Selger

Joe Girard gjorde salg til en livsstil.
Nå er han registrert i Guiness som verdens beste selger!

Det viktigste virkemiddelet bilselgeren Grard benyttet var visittkort. Han benyttet enhver anledning til å gi mennesker visittkortet sitt. På restaurant ga ha rikelig med drinks, visittkort og med et stort smil ga han beskjed om hvor kelneren kunne kjøpe bil neste gang. Var han på fotballkamp fikk alt fra dørvakter til «naboer» visittkort, og ble det «goal» for hjemmelaget feiret han med å hive visittkort i luften til alle i nærheten. Kort sagt ingen anledning til å gi bort visittkort var for for stor eller liten.

Det sies at Girard via kampanjer osv distribuerte 16 000 visittkort hver eneste måned.


Joe Girard mener at de fleste av oss har potensiale til å bli gode selgere. Men det er et fåtall av oss som har drivkraften og sulten som skal til for å heve oss over gjennomsnittet. Han mener selv enepisode fra oppveksten ble avgjørende for hans egenutvikling…

Da han var 12 år ble det utlyst en salgskonkurranse blant avisbudende. Den som vervet flest nye abbonementer skulle få en flunkende ny sykkel som premie. Konkurranse var knalltøff så Joe Girard brukte all sin tid og all sin energi på å finne mulige kunder. Han jobbet mer og hardere enn de andre, og vant!
Som han selv sier;  alle kunne ha vunnet. Jeg vant fordi jeg ønsket sykkelen mer enn de andre, og, jeg var villig til å jobbe hardere for å få det jeg ønsket!

Joe Girard har fortsatt med hardt og målrettet arbeid gjennom hele livet, og betegnes nå som verdens beste selger. Hver dag har vi alle muligheten til å skape resultater for oss selv og firmaet vi jobber i – Grip den!

Skrevet i Blogginnlegg | Kommentarer er skrudd av for Verdens Beste Selger

Innen salg kan små investeringer skape store resultater

I salg og markedsføring kan små investeringer innen sisteledd skape store resultater. Tradisjonelt kan vi dele markedsaktivitet i fire fokus områder.

  1. Få kunder inn til butikk/nettsted
  2. Gjøre det spennende funksjonelt og behagelig å handle i butikken.
  3. Mersalg.
  4. Etteraktivitet og service.

skilt

I denne blogposten vil jeg sette fokus på punkt to.
Handleopplevelsen;
Det er et faktum at tilbydere av varer bruker enorme beløp for å være tilgjengelig for kunden. Pengene brukes til dyr husleie i godt besøkte destinasjoner. Når det på toppen av dette ofte føles nødvendig å bruke store beløp til reklame sitter mange næringsdrivende igjen med bytteforholdet kostnad/inntjening ikke lenger går opp.

Utfordringen blir derfor å gjøre enda flere besøkende om til handlende.
Her er det en rekke tiltak som med hell kan iverksettes.

Informere bedre
En virkelighet mange næringsdrivende kjenner seg igjen i er at kundene ofte kommer i flokk. Det kan være helt stille, og så, som ved et under, brister demningen, telefonen ringer, flere kundene kommer på samme tidspunkt, og på toppen av det kommer gjerne vareleveranse  som må ha informasjon der og da.
Resultatet er at mange potensielle kunder glipper og vi mister salg. Her er tre tips som kan skape økt omsetning på travle tidspunkt…
Produktinfo på skilt. Ved å formidle basisopplysninger om varen via enkel plakatering kan kunden bli «selvbetjent» og orientere seg selv. Som hjelpemiddel kan du nytte flotte brosjyreholdere i plast som er lett å skifte plakat i. Disse selges hos skiltdisplay. De er rimelige og skaper et skikkelig inntrykk. Kostaden er ofte tjent inn på en dag.

Oppmerksomhet. Ved å søke øyekontakt med kunden og gi et lite signal om at vi er oppmerksom på at de venter, føler kunden at de blir sett. Derved blir de noe mer tålmodig og aksepterer å vente en liten stund. Her har betjeningen i mange foretak mye å hente.

Skilting i butikk. Ved å vise produktet i bruk med lekre bilder og eksponere det på plakater og rollup kan salget økes betydelig. En viktig faktor her er at undersøkelser viser at impulskjøp i mange butikker er over 50%. 

Mao så har vi som forretningsdrivende enorme muligheter til å friste kunden til lønnsomme handleopplevelser….
 Husk også på god lyssetiing, strategisk plasserte speil og ikke minst renhold. Det er summen av tiltak som skaper resultater. På disse linkene finner du inspirasjon til virkemidler…

Rollup og banner
Plakatrammer
Lysskilt

Skrevet i Blogginnlegg | Kommentarer er skrudd av for Innen salg kan små investeringer skape store resultater