kontakt

KONTAKT INFO

Åpningstider og butikk
Kontakt oss

Send oss melding
Personvern
skiltdisplay

SKILT DISPLAY AS

Om Skilt display AS
Ledige stillinger

Referanser
Ledige stillingern


handle hos skiltdisplay

HANDLE HOS SKILTDISPLAY AS

Salgsvilkår
Rabatter

Cookies
Personvern


leveringsinfo

LEVERINGSINFO

Frakt
Levering

Pakkesporing
Lagerstatus


service og support

SERVICE OG SUPPORT

Retur
Reklamasjoner

Problemer med innlogging
Lagerstatus




























KONTAKT INFO



ÅPNINGSTIDER OG BUTIKK

Nettbutikk 24/7
Vårt kontor har åpent mandag til fredag mellom kl. 08-16.

Hvis du stusser på noe er du velkommen til å ta kontakt. Hos oss kommer du direkte til en ansatt og ikke en automatisk køordner. Hvis du ikke kommer gjennom ringer vi raskt tilbake.


Velkommen som kunde hos Skilt display!


Tilbake til topp








SKILT DISPLAY AS


LEDIGE STILLINGER

Vi har for tiden ingen ledige stillinger.


Tilbake til topp








HANDLE HOS SKILT DISPLAY AS



RABATTER

På noen av våre produkter tilbyr vi volumrabatt. Ta kontakt ved volumkjøp!

Tlf: 942 38 000
Mail: post@skiltdisplay.no



COOKIES

En cookie er en tekstfil som sendes fra en nettside til datamaskinen din, der den er lagret enten i minne (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte cookies). Dataene blir returnert til websiden ved senere besøk. Cookies tillater oss å kjenne deg igjen automatisk når du besøker nettstedet vårt, slik at vi kan gjøre opplevelsen personlig og tilby bedre service. Vi bruker også informasjonskapsler (og lignende data, som for eksempel Flash cookies) blant annet til forebygging av svindel. Hvis nettleseren din er satt til å avvise cookies fra vår nettside, vil du ikke vil være i stand til å fullføre en handel eller dra nytte av visse funksjoner på vår nettbutikk, for eksempel å lagre varer i handlekurven eller motta personlige anbefalinger. Vi anbefaler sterkt at du konfigurerer nettleseren til å godta cookies fra vår nettside.





PERSONVERN

De personlige opplysninger du oppgir håndteres med største forsiktighet, og oppgis under ingen omstendigheter videre. Vi har også høyeste grad av sikkerhet for netthandel. Alle kundedata som er registrert hos oss er beskyttet mot uautorisert adgang. Vi bruker data til å gjøre web-handel så enkel og brukervennlig som mulig. Skilt Display AS garanterer også at vår adressebok ikke blir solgt eller overdratt til andre. Når du bruker vår web butikk har du godtatt at vi samler og bruker denne informasjonen. For å kunne handle hos SkiltDisplay må du være fylt 18 år.  


Tilbake til topp






          

LEVERING



FRAKT

Skilt display har fast fraktpris på kr 199 eks. mva.
Noen få produkter har spesialfrakt. Dette vil fremgå under produkt informasjonen på nettsiden. Det skal lønne seg å handle mye, derfor spanderer vi frakten dersom du handler for mer enn kr. 4000 eks. mva.




LEVERING

Vi benytter Bring, og sender normalt som bedriftspakke. Leveransen sendes da til din bedrifts-adresse på hverdager mellom kl. 08.00-16.00. Handler du som privatperson kan du be oss om henting på postkontor/ post i butikk. Vi leverer ikke til postboks adresser.

Hos Skilt display søker vi alltid å levere raskt. Normal leveringstid vil være mellom 1 og 4 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor. Alle bestillinger av bestselgere som mottas før kl. 1100 vil vi sende ut samme dag som vi mottar ordren. Leveringstid på spesialtilpassede varer som logo beskjæring, print til messevegger etc. avtales i hvert enkelt tilfelle. Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid i perioder der Skiltdisplay eller Bring har mye trafikk.

Er du i knipe kan vi alltid vurdere andre løsninger som personlig transport, flyfrakt osv. Dette må avtales i hvert enkelt tilfelle og ekstra kostnader som påløper vil bli belastet kunden.




PAKKESPORING

Når varen(e) dine sendes fra vårt lager, vil du motta en mail fra Skilt display. Du kan spore forsendelsen ved å trykke på sporingsnummeret.


Tilbake til topp







SERVICE OG SUPPORT
    


RETUR

Skilt display gir deg 30 dagers returrett. Innenfor denne perioden kan du returnere ubrukte varer i originalemballasjen. Ønsker du å benytte denne retten vil du bli belastet for porto og 15% pakke/handling-gebyr. Spesialtilpassede produkter (feks. gatebukker m/ påklisteret logo etc.) kan ikke tas i retur. Vennligst ta kontakt med oss på post@skiltdisplay.no ved retur av vare.



    
REKLAMASJONER
        
Hvis varen er mangelfull ved levering ber vi deg snarest ta kontakt med oss. Vi vil umiddelbart forsøke å rette opp i manglene. Vennligst spar på emballasjen for eventuell reklamasjon til Bring. Transportør må gjøres oppmerksom på synlig skade når varen mottas av kunden.


Tilbake til topp




PROBLEMER MED INNLOGGING


Noen ganger fungerer ikke innlogging på en nettside, og for kunder skaper dette forståelig nok frustrasjon.
Vi håper likevel at du ikke vil forlate oss, men forsøke noen av våre tips til løsning under.


NÅR DET KOMMER FEILMELDING VED OPPRETTING AV KONTO

1. Sjekk at både postnummer og posted er registrert (feltet for postnummer kan noen ganger komme opp etter at land er valgt)
2. Forsøk å først velge produkt, gå så til kassen og registrer derifra.



NÅR INNLOGGING IKKE FUNGERER ETTER AT KONTO ER REGISTRERT

1. Noen ganger fungerer ikke innlogging etter registrering før det er gått 1-5 minutter
2. Forsøk å tømme cachen i din nettleser. Se evt. hvordan du gjør det lenger ned på siden.
3. Forsøk å først velge produkt, gå så til kassen og registrer derifra.


Fungerer det fremdeles ikke? Du også sende oss bestillingen din på e-post til:

post@skiltdisplay.no

Husk da å skrive leverings- og fakturaaddresse, samt produkter du ønsker å bestille.
Skriv også om du ønsker pakken tilsendt med bedriftspakke (til dør) eller servicepakke (til postkontor).
Vi blir glad hvis du legger ved en liten beskrivelse over problemet, samt hvilken nettleser du bruker.
Slik kan vi forbedre nettsiden vår.
Takk for hjelpen!



Tømme hurtigbufferen (cache)


Hvorfor tømme hurtigbufferen (cache)?

Hurtigbufferen lagrer filinformasjonen til nettsidene du besøker for å gjøre siden raskere
å laste opp neste gang du er innom.

Hurtigbufferen kan også skape problemer.
Gamle versjoner av innholdet på siden kan forbli uoppdaterte og føre til feil på siden.
Ved at du tømmer hurtigbufferen vil nettleseren oppdateres og laste inn alt på nytt.


PC
Chrome Internet Explorer 8
1. Åpne Google Chrome
2. Klikk på de tre linjene i høyre hjørne, for å gå til Settings
3. Beveg pekeren over Tools
4. Klikk Clear browsing data...
5. Velg tidsperioden og hva du ønsker å tømme
6. Klikk Clear Browsing Data
1. Klikk på Verktøy (Tools)
2. Velg Slett leserlogg (Delete browsing history).
3. Merk Midlertidige internettfiler. (Temporary internet files)
4. Klikk på Slett (Delete) og deretter OK. Dette kan ta flere minutter
5. Klikk på Lukk.
Internet Explorer 9 Internet Explorer 7
1. Klikk på Verktøy (Tools).
2. Velg Slett leserlogg (delete browsing history).
3. Marker rutene Midlertidige Internettfiler (Temporary internet files).
4. Klikk på Ta bort.
5. Klikk på Lukk.
1. I Internet Explorer klikker du på Verktøy (Tools)
2. Velg Slett leserlogg. (Delete browsing history)
3. Klikk på Slett filer (Delete files). Dette kan ta flere minutter .
4. Klikk på Ja i bekreftelsesvinduet.
5. Klikk på Lukk.
Firefox
Hurtigmetode: CTRL + SHIFT + DEL. Deretter velg hva du vil slette.

Alternativ metode.

1. Klikk på menyen Verktøy (Tools) i Firefox
2. Velg Slett nylig historikk.
3. Under Tidsperiode for sletting velger du Alt.
4. Merk av for Detaljer.
5. Merk av for Hurtiglager for nettsider.
6. Klikk på Slett nå.
MAC
Chrome (OS X) Firefox (OS X)
1. Åpne Google Chrome
2. Velg Chrome i toppmenyen
3. Klikk på Clear Browsing Data
4. Velg tidsperioden og hva du du ønsker å tømme
5. Klikk på Clear Browsing Data
1. Åpne Mozilla Firefox
2. Velg History i toppmenyen
3. Klikk på Clear Recent History
4. Velg tidsperioden og hva du ønsker å tømme
5. Klikk på Clear Now
Safari (OS X)
1. Åpne Safari
2. Velg Safari i toppmenyen
3. Velg "Tøm logg og nettsteddata"
4. Velg Tøm hele loggen




Tilbake til problemløsning

Tilbake til topp